Säljsupport till internationellt bolag

Confidential
Kontaktperson: Amanda Wessberg
Göteborg
Heltid
This is some text inside of a div block.

Om tjänsten:

För dig som önskar en omväxlande vardag och är redo att arbeta med mer kvalificerad service och koordinering finns nu möjlighet att ta nästa karriärsteg. Hos vår partner blir du en del av en säljavdelning där du arbetar med att stötta säljarna genom att ta emot och hantera förfrågningar via telefon & mejl.

Vi söker just nu en Säljsupport vilket är en roll som innefattar service, koordinering och problemlösning i olika grad och form. Genom att bygga starka relationer och löpande kommunicera med respekt och tydlighet är ditt huvuduppdrag att optimera arbetsgången för säljavdelningen. Du blir här ansvarig för att på ett effektivt sätt ta emot förfrågningarna, tolka denna information och agera utifrån önskemål. Det kan innebära att ringa kunder för att se över avtalsdetaljer, koordinera offerter och övervaka säljdata.Tillsammans med de säljarna som du koordinerar är du ansvarig för att processen flyter på utefter satta krav och deadlines, samt att prioriteringen anpassas utefter förändrade förutsättningar.

Sammanfattningsvis innebär ditt arbete att:

  • Administrera inkommande förfrågningar från säljare.
  • Skicka ut och sammanställa offertförfrågningar
  • Övervakar försäljning och leveranstider
  • Registerna försäljningsdata.

Vi söker dig som:

  • Har någon form av tidigare erfarenhet inom service och administrativt arbete
  • Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift.
  • Är bekväm med att arbeta i olika system.
  • Meriterande erfarenhet inom SAP
  • Starkt meriterande med tidigare erfarenhet av Business to Business verksamhet

För att passa som kandidat till denna grupp bör du ha stark struktureringsförmåga och en tydlig serviceinriktning. Ditt uppdrag inkluderar att identifiera och hantera problem effektivt. Detta gör du genom mycket god kommunikation och ett tillmötesgående arbetssätt.

Om anställningen:

Detta är ett konsultuppdrag med start i januari. Uppdraget sträcker sig initialt över 6 månader med möjlighet till förlängning givet att samtliga parter är nöjda med samarbetet.

Övrig information:

Vi på OIO, tillsammans med vår kund, värnar om ditt välmående och engagemang. Därför erbjuds du möjligheten till arbete hemifrån (cirka 2 dagar i veckan) samt fullt marknadsmässiga villkor kopplat till lön, lönemodell, friskvårdsbidrag och semester.

  • Omfattning: Heltid, kontorstider.
  • Start: Januari
  • Placering: Mölndal, Göteborg
  • Kontaktperson: Hanna Lundblad
  • Lön: Fast månadslön

Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Om OIO:

Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.


Låt jobben komma till dig

Boka in ett möte med oss där du får berätta om dig själv så hör vi av oss när vi hittat en möjlighet som passar dig. Maila info@oio.se för att komma i kontakt med oss.