Om tjänsten:
Vi söker nu en erfaren och noggrann ekonomiadministratör till ett längre konsultuppdrag hos ett etablerat företag inom återvinningsbranschen. Tjänsten är initialt på sex månader, med mycket goda möjligheter till förlängning förutsatt att båda parter är nöjda i samarbetet.
Du blir en del av företagets Backoffice-team, men kommer arbeta i en självständig roll med fokus på ekonomirelaterade uppgifter och stort eget ansvar. Fokus ligger på fakturering och ekonomiadministration kopplat till utförda uppdrag. Rollen kräver en god förståelse för hela fakturaflödet och en trygghet i att arbeta självständigt med olika system.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Skapa kundfakturor baserat på utförda projekt, inkl. avstämning av underlag, timmar och tillägg
- Hantera vidarefakturering mellan olika avdelningar/enheter
- Säkerställa korrekt prissättning och hantera attestflödet med berörda enhetschefer
- Hantera inkommande fakturaärenden och viss stöttning i växeln vid behov
Om vår partner:
Vi rekryterar till ett ledande företag inom sin bransch. Företaget arbetar som en helhetsleverantör och samarbetar med både företag och offentliga aktörer för att främja en cirkulär ekonomi genom miljövänliga och hållbara processer.
Vi söker dig som:
- Tidigare dokumenterad erfarenhet i administrativ roll med inslag av fakturering
- God vana från arbete i flertalet olika fakturasystem och bekväm att navigera manuella moment i faktureringen
- Har ett strukturerat arbetssätt och gillar att ha koll på detaljer
- Talar och skriver flytande i svenska och engelska
Rätt person för denna roll trivs med att arbeta i en social miljö som kombinerar kommunikation och administrativa uppgifter. Du är en serviceinriktad person med god förmåga att möta olika typer av individer och anpassa din kommunikation efter mottagaren. Här har man en lösningsorienterad inställning och inget problem är för stort för att lösa. Allt går med rätt inställning och motivation.
Om anställningen
Detta är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader där du blir anställd som konsult hos OIO. Förutsatt att du trivs väl och båda parter är nöjda i samarbetet finns möjlighet till förlängning av uppdraget.
Övrig information:
- Omfattning: Heltid, vardagar 7-16
- Start: Juni 2025
- Placering: Göteborg
- Kontaktperson: Dino Segetalo
Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
Låt jobben komma till dig
Boka in ett möte med oss där du får berätta om dig själv så hör vi av oss när vi hittat en möjlighet som passar dig. Maila info@oio.se för att komma i kontakt med oss.
